Mästerkocken

Har setat här i en halvtimme nu och käkat popcorn. Nu i efterhand kom jag på att jag glömde salta dom, det måste ha vart därför de inte var så goda som de brukar va. Jag hade lite på känn att något var fel...

Ajja, ska poppa en ny omgång, ha på lite salt och bänka mig framför tv:n(för första gången på över en månad) och kolla på Så mycket bättre,

Hörs!

*Bild(som inte går att ladda ur eftersom att internet är efterblivet)på mina maränger*


Jag gjorde maränger för ett tag sedan, "lätta bakverk" stod det i kokboken.... Ja, det tog ju mig bara fyra plåtar för att få dem något så när obrända... Ändå var jag tvungen att dränka dem i choklad(då såg ju ingen att de var brända...) för att lyckas få någon att ens smaka dem... Själv tycker jag att det blev ett lyckat projekt, tillslut i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Mary

snygg bild

2010-11-14 @ 03:38:48
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0