Råttor är till för att plågas

Är hos morsan, hon har höns och jag måste bara säga att det är så jävla trevligt att gå in och titta till dem. Det luktar fantastiskt gott och det är inte en enda råtta som springer mellan mina fötter varje gångt jag går in där. Och idag hade hönsen inte lyckats med bedriften att halvt picka ihjäl en av dem så den låg där på golvet och hade spasmer. Den såg rätt levande ut(bortsett från att inte tycktes kunna röra tassarna som stack ut lite orealistiskt på sidorna) så jag passade på att hämta kameran och ta kort på den. Det mest humana hade kanske varit att förkorta dess lidande genom att döda den, men nu fick den faktiskt lov att uthärda en 30minuter lång fotosession med the master himself. Jag skulle ha sett det som en ära så där på sluttampen av livet. Eller vad tycker ni?

Har dock glömt kamerasladden hemma, så bilderna uteblir för den här gången.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Snäll du e mot musen!;)

2010-11-15 @ 12:58:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0