Vakna Äta Springa Äta Somna, det är mitt liv

Är man lat om man dricker tre dagar gammal saft som har stått bevid datorn, istället för att resa sig upp och gå 3meter till kylskåpet för att hämta lite juice? Eller om man tuggar på ett "mjukt" bröd som har blivit hårt bara för att man inte gå till skafferiet och hämta lite färskt bröd?

I så fall kanske jag är lite lat. Men vafan, lite förlegat käk har väl ingen dött av?! Dessutom så slösar man viktiga kalorier om man ska resa sig å gå en massa hela tiden. Och det är ju inte bra om man, som jag, har planerat att gå upp två kilo till nyår. Två kilo, vafan är det tänker ni... Men för en kille som mig är det jävligt mycket. Så det gäller att ligga på plus i energiintaget...

I och för sig, nu när jag tänker efter(vilket inte händer allt för ofta), så kanske det är bäst att jag går till kylen och fixar lite riktigt frukost. Egentligen borde jag ju käka lunch om typ en timme eller två. Fan, det här håller inte, dags att ändra vanorna på riktigt. Ajja,

Hörs!


...ska jag till ikväll för att springa lite granna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0