Imorgon börjar jag på mitt nya jobb. Sug på den, bitches!

Har vart i Vässe och kört lite benstyrka idag, eller ganska så jätte mycket benstyrka. Jag satsar 5kr på att jag har träningsvärk imorgon. Då äre tusingar som gäller, närmare bestämt 5*1000m me ganska så kort vila. Och lite styrka som efterrätt. Eller ganska mycket styrka. 

Jag håller på att göra ett eget bålstyrkepass där man de första tjugo minutrarna kör 30sek och vilar 30sek. Sedan kör man tio minuter till där man kör lite statisk styrka i 1.5min och vilar 30sek. Det fleta brukar ha lite längre arbetstid, men fr mig så brukar det oftast bli så att jag dör på de sista övningarna och ligger där och inte gör ett skit. Eller att jag tappar hållningen och gör dem lite halvdant. Då känns det värdare att köra med högre intensitet men lite kortare tid

Btw så var det nån som sa att det bara är folk från Västmanland som brukar använda "värt" och "ovärt". "Det känns ju ovärt att pissa i duschen när man har en toalett." eller "Det är ju inte så värt att skjuta råttan om den redan är död." Typ. Äre så? Nee det tror jag fan inte, ganska ovärt i så fall.

Godnatt.




Det var faktiskt ganska så jätte najs i Sydafrika, jag vill tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0