Intervaller, Aktier och Bosön 2007

Det var så jäkla halt ute så det blev 7*1000m istället för 5*1000m eftersom att det var ganska så svårt att hålla farten uppe samtidigt som man kände sig som bambi på hal is. Yäyä, jag vart trött i alla fall så jag är glad för det. Imorgon är det nog dags för ett dubbelpass, typ 45min distans på förmiddagen och lite simning på eftermiddagen.

Jag ska ju ändå upp runt kl 08:00 imorgon, måste va med när stockholmsbörsen öppar. Tanken är att jag ska köpa lite Endomines aktier, 1184st för att vara exakt.

Har investerat i Sotkamo Silver samt Eurocine Vaccines idag. Har planerat att köpa dem i en vecka och nu idag så fick båda två rejäla nedgångar, men eftersom att jag är tvärsäker på att dessa två bolag kommer att gå riktigt bra nästa år så kändes det som om det vart köpläge nu när aktierna sjönk. Gjorde av med 15k idag, imorgon kommer jag nog att spendera lite till. Det är kul det här med aktier, men fifan vilken tid det tar att leta reda på och kontrollera förtag som med största sannolikhet bör gå rakt uppåt kommande år.

Ehh, ska sova nu, egentligen vill jag sitta uppe till tolv så att jag kan se mitt TOEFL-resultat, men jag pallar inte det.

Hörs då!


I brist på USB-sladd till kameran så bjuder jag på typ 4år gamla kort från Bosön;


Mary


Emmy(eller ja, att säga att det här är "Emmy" kanske är en överdrift, men det är i alla fall hennes två skinkor, lår, baksidor av knäskålarna samt hennes ena hand och halva underarm.)

Jag


Gunnarsson


Ehhh... Tessan


Kommentarer
Postat av: Mary

men guuuud va snygga vi var då.. hööhöö

2010-11-17 @ 15:07:25
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0