Jag vill bo i en stad som aldrig sover

USA.

Det ser ut som om jag kommer åka dit i Januari, såvida jag klarar TOEFL och SAT testen. Dock så vet jag inte vart ännu, jag har nämligen tre skolor på kroken. En i San Francisco, en i Texas och en i New York. Det lutar mest åt den i New York, men det är bara för att "Manhattan College-coachen" är den enda coachen jag har snackat med på telefon, men nu ska han från Texas också ringa om ett par dagar. Och jag som hatar att snacka engelska, speciellt i telefonen. Det blir så jävla mycket svårare då än om man ser den man pratar med.

Och om jag får komma till mer än en skola, hur fan ska jag kunna bestämma vilken jag vill åka till i så fall? :S Jag som har beslutsångest i när jag ska välja lösviktsgodis på ICA... hur fan ska det gå till om jag ska välja stad i USA, det är ju som att välja mellan snickers och twix när man bara har möjlighet att välja en utav dem. Det är nästan så jag hoppas att jag bara kommer in på en skola, det vore så mycket enklare så...

Hörs!


Kommentarer
Postat av: yolanda

kom till vermont haha!! fast det är kallt här och uppe i norr, men du skulle lätt få scholarship tror jag :P

2010-10-12 @ 20:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0