Livet är mycket enklare när man kan addera lite värme i tillvaron.

Jag har fixat ett nytt pass idag, trotts att mitt gamla tydligen skulle ha hållt t.o.m. 2014, men jag har ju tappat bort det, såklart... 400spänn gick åt, hade hellre köpt 5.7kg lösviktsgodis eller nått annat skoj. Jag har dock ett litet problem, det står att man ska ha med sitt "Original Passport" till TOEFL-testet, och jag kommer inte att få mitt förrän på måndag, och provet är på Lördog. DOH! Förhoppningsvis går det med körkort eller min EU-legetimation. Annars har jag ju pungat ut 160dollar helt i onödan...

Sen har jag köpt ett par nya tights, ett par vintertights... Och ordet vinter får mig att vilja lägga mig i dvala ett tag. Tänk om New York låg i Texas eller Kalifornien, det hade ju varit perfekt. New York är ju staden jag vill till, men den har inte det klimatet jag vill ha. Jag vill ha värme. Så just nu känns det som om både San Francisco och Dallas ligger steget före New York på min "Pros and Cons lista"(inte för att jag har en sådan lista egentligen, men om jag hade haft en så hade New York haft ett stort CON i och med kylan...).

Ajja, nu har jag fått mina betyg översatta, så ska skicka in skiten om någon dag.


Hörs!


Edit: Skit. USA, Colleges och prov är fan det enda som cirkulerar mellan mina hjärnceller nu för tiden...

Kommentarer
Postat av: Mary

dallas, dallas, dallas!!!! ;D;D kom å stek sönder bort din albinohet här i hettan ;)

2010-10-13 @ 03:15:02
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0