Flisan, det heter min nya bitch

YES! Jag lyckades ladda upp en bild, tyvärr så gick det bara med EN bild EN gång. För nu när jag skulle ladda upp en större version av bilden så funkar det inte igen. SÅ JÄVLA NAJS! Eller?




Det här är i alla fall morsans "hitte-katt", dvs att en dag så låg den bara i ladan hemma hos morsan och var vettskrämd. Hon hade knappt öppnat ögonen och hon hade blivit biten rakt över käften av något djur. Så hon ser lite ut som Joker i Batman... Men hon är charmig i alla fall. Och hon tar sig friheter... den lilla jävlen :@ Hon ska sova i sängen också, jag rullade över henne ett antal gånger i sömnen i går natt, ändå så ligger kräket kvar, så får hon fän skylla sig själv xD

Ajja, på Söndag bär det av till London. Det ska bli skoj, speciellt med tanke på att Punden är lägre nu än vad den har varit på 5år, typ 10,41 i jämförelse med kronan, så det är najs! :D

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

shooooopping!

2010-10-22 @ 20:40:12
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0