Ta min hand, jag tror den har frusit till is.

Det börjar bli kallt ute. För kallt. Så kall att man måste ha mössa, halsduk och vantar. Men jag har ingen mössa och inga vantar, så jag fryser och det är inte kul. Förra året, efter en och en halv månad i Sydafrika, längtade jag hem till de minus 20grader vi hade i Sverige och jag ville höra snön knastra under mina fotsteg.
Men nu skulle det vara jäkligt skönt att försvinna ett tag, till en varmare breddgrad. Men istället ska jag till London, och jag hoppas verkligen att den stadens outforskade gator kan göra så att tankarna på kyla försvinner under tiden jag är där, för troligen är det lika kallt i England som det är här.  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0