...och där sprängdes jag.

Så var man hemma efter att ha spenderat 5 nätter i London. Jag är tre par skor, två skjortor, en väska, en halsduk, en korthållare, en mobiltelefon, 281st bilder, några kalsonger och 3 par strumpor rikare.

Dock så är jag troligen några kilo lättare än när jag åkte, jag blev nämligen matförgiftad där nere, jag misstänker McDonalds ChickenNuggets, men är inte 100% säker. Detta har lett till att jag de senaste 50timmarna enbart har käkat två äpplen, fyra mandariner, två bananer, en brödskiva, en halv tomat, sisådär 10gram kassler, ½caesarsallad samt att jag kanske har druckit 1.5 liter vatten. Om man sedan ska räkna med att jag spydde upp två av mandarinerna, brödskivan, kasslerbiten, tomaten, massa vatten, en banan samt caesarsalladen så blir det inte mycket näring över som min kropp har haft tillgång till(hur många av de 16värktabletterna och 8imodiumtabletterna som har kommit upp är dock oklart). Och ja, jag har varit hungrig som fan, men för varje tugga jag har svalt så har jag varit tvungen att koncentrera mig till 1000 för att låta den vara nere i magen så pass länge att jag inte skulle kunna spy upp den igen. Inte så kul kan jag meddela.

Dock så mår jag bättre nu, mycket bättre än igår... Det verkar som om skiten avtar ganska så snabbt i alla fall.

Ajja, nu ska jag käka lite och sedan sova. Det kan behövas,

Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0