Vi har bara levt en fjärdedel av våra liv

Så var jag hemma i Sveige, Västmanland och Sala igen efter en awesÅÅÅÅÅÅÅÅÅM helg i Oslo. Jag måste erkänna att jag inte har haft så här kul på riktigt jävla länge, det känns som om jag har spenderat hela helgen med att skratta åt sjuka människor som har bjudit på sig själva. GRYMT!

Moa och Lisa har båda fyllt 20år. Och födelsedag betyder ju fest. Och fest betyder all in. Och all in betyder supa sedan stupa(vilket var precis det som hände...). haha, men fifan vad kul det var(i alla fall det jag kommer ihåg av helgen... xD).

Ajja, just nu är det jävligt slitet så en skön nybäddad säng vore ju inte helt fel,

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0