Ett öga rött

JÄVLA HELLVETES HÅRSPRAYSHELLVETE!1½!!!!!

FAN. Det där utsprutet på sprayflaskan hade kletats igen, så till en början kom det inte ett skit, men jag pumpade på som fan å efter ett tag så kom fetaste jävla sprutet rakt i ögat på mig. Jag trodde ett tag att jag skulle bli blind på riktigt. Fy fan vad det sved, lite schampo i ögat var rena skönhetskuren i jämförelse. En pungspark hade varit att föredra(eller ok, kanske inte riktigt då...). Men jag ville bara ta tag i ögat och pluppa ut det i handfatet och tvåla in det och gnugga med en svamp så att ögonlocken skulle sluta kleta ihop sig med ögongloben.

Och samma sekund som detta hände så ringde nån jävel från USA, jag trodde ju att det var nån av coacherna så jag var ju så illa tvungen att svara, men det var bara nån jävla kärring som ville få med mig i ett greencard lotteri. Så jag klickade henne efter att hon frågade varför jag stönade så mycket. Haha, jag undrar hur jag lät, jag höll ju fan nästan på att börja böla på riktigt. xD

Ajja, nu har smärtan gått över, men jag ser fortfarande jävligt suddigt. Om det inte är bra tills imorgon så får det bli farbror docktorn.

Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0