Adeva kedavra

Så har en ännu en kväll tillbringats på vårt kära stadshotell här i Sala(inte för att jag brukar vara där eller för att jag brukar gilla att vara där, men ändå...). Det har varit Stand-up Comedy Club med några halvkändisar, dvs kändisar som man har ett vagt minne av att man har sett någonstans men man har ingen aning om vad de heter, varken när man kommer dit eller när man går därifrån. Mina hundar; Walle, Milla, Oscar, Tobbe och Alex, var med och kompanjerade mig.

Men det var, tro det eller ej, faktisk riktigt bra. Underhålland. Vad som var mest underhållande; Komikerna eller "The Retarded"(två stycken människor med kromosomfel eller något liknande), låter jag vara osagt.


Annars då?

Jorå! Munsåret frodas, diskbänken blir allt mer osynlig(om man nu kan kalla den det när den egentligen bara fylls med skit(och disk)) och så pluggar jag matte på de få minutrarna jag får om dagen att göra vad jag vill på... Great!
Lönespecifikationen kom igår, 11 500 skattade kronor hämnar på kontot imorgon(om ett par timmar kanske?), det för två veckors hårt och gediget arbete på Adlibris. Nästa lön bli kanske den dubbla då? Det vore najs. :P

Sen så har jag blivit en nörd, den värsta av dess slag; en Harry Potter nörd... Hur kul låter det på en skala 1-10?! Iaf så har jag nu lyssnat(ljudbok fifan!) klart på den sjätte och näst sista boken i serien. Imorgon rullar jag igång med The Deathly Hallows. Och ja jag har läst bökerna för länge sen, och jag vet att Harry kommer dö men ändå överleva... Men ändå är dom jävligt spännande, och så är dom(tror jag) bra träning på engelsk hörförståelse inför mina kommande SAT och TOEFL prov. hehehe

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Mary

du är så duktig. stolt över dig lilla gubben.

2010-09-24 @ 19:50:57
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0