En vän att spendera kyliga höstdagar med

En ny kamera är införskaffad. Sony A390, och jag lyckades pruta ner den med 500kronor. Eller pruta och pruta... Jag hade beställt den på internet och skulle hämta den i affären, så hade dom ju såklart slut på just den kameran som jag hade beställt, trotts att det stod på deras(elgigantens) hemsida att dom hade den hemma. Men icket, dock så hade de ju ett visningsexemplar, så jag sa "Får jag 500kr rabatt på den där ni har ute som visningsexemplar så kan jag köpa den istället." Och säljaren nappa dirr... Dock kändes det som om jag skulle ha sagt 1000kr billigare, han var för nöjd helt enkelt xD. Ajja, 500kr billigare är inte illa bara för att kameran har suttit som visningsexemplar i några dagar, den hade ju skyddsplasten kvar och inga repor eller nått. Så jag är fan nöjd, riktigt nöjd.


Kommentarer
Postat av: lucke

Tjenare, gjort ikväll? :)

2010-09-28 @ 22:24:48
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0