Jag kippar efter andan och ser ljuset i tunneln, tack Adlibris

Jag känner för att vara kreativ. Jag har ritat en bokhylla som jag ska bygga. Helt själv. Jag har lite idéer till saker som jag ska gjuta i betong, tex en svamp. En stor jävla flugsvamp, frågan är bara hur stor jag kan göra den utan den blir för tung för att bära upp i lägenheten... Och så ska jag köpa lite färg och måla en egen tavla, eller jag har en bild som jag ska måla av, den kommer bli grym. Ritigt grym. Och framförallt så har jag en hel idébank av olika foton som jag ska ta när jag har köpt en ny systemkamera. De flesta av mina idéer skulle kanske inte ses som så speciellt civiliserade, dock är dom i allra högsta grad kultiverade... Själv anser jag att idéerna är genialiska, som alltid när dom kommer från mitt hjärnkontor.




Kommentarer
Postat av: Sanna

hur går usa?

2010-09-06 @ 03:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0