And the grasshopper shall be a burden

Så var staffliet klart. Färgerna, penslarna och de omålade tavlorna är påväg hem till Sala och Jakobbergsgatan 9, tre trappor upp. Snart kan ni kalla mig Michelangelo...

Om sisådär tre veckor har jag förhoppningsvis en ny kamera också. Det kommer bli pörfekt.

Hörs!

Btw så är Bibeln inte så tokig ändå... om man bortser från alla liv den har tagit, alla hus den har bränt och... alla liv den har tagit... så finns det en hel del bra saker där i. Jag har tillbringat den senaste timmen med att läsa citat från bibeln, och många av dem är ganska jävligt bra. Det är ju helt klart ett par smarta snubbar som har tänkt till innan de knåpade ihopp de där texterna, sagorna, myterna, legenderna. Men sure, med tanke på att en stor del av världens befolkningen har köp smörjan så är det ju klart att det mesta av det är helt sant, helt rätt... och jag håller med, dock så skulle jag vilja ändra på en liten detalj; Herren, Fadern och Gud. Jag vill bara ta ett radergummi och suda ut smörjan om att det finns någon som har större inflytade på en själv, än just en själv.


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

vet du vilket märke det blir nu dååå? :D

2010-09-12 @ 12:47:35
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Klaaas

Jag skulle ganska väldigt gärna höra dig uttala Michelangelo ;);)

2010-09-12 @ 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0