Det här kan sluta hur fän som helst.

Vad händer imorgon? Tävlig. 1500m.
Formen? Troligen inte på topp efter mitt två-veckors break.
Kommer det att gå undan? Yes! I alla fall så länge det håller.
Vad är upplägget? Jag satsar mot 3.51. Det är kvalgränsen till IC4A. Så det är ingen idé att ens försöka spara på krutet.
Och om jag går in i väggen? Skitsamma, i så fall försökte jag åtminstone. 



Detta är från samma tävling. Fast inomhus. Jag knäckte kvalgränden med typ 4s, köttade sönder motståndet i mitt försöksheat och ...ehh... gjorde bort mig i finalen. Men, jag kom till final (och vart "a member of the All Eastern championship team", vafan nu det betyder...)
Nu är det tveksamt om jag ens kommer kvala till själva tävlingen. Så det känns som om mina 2.25(höga) på 1000m är lite bättre än vad jag först trodde. Det är nog det bästa perset jag har. Kanske kan vi ändra på det imorgon. Vem vet.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0