Dimma och 7plusgrader är inte vad jag vill ha :@

Vaknade nyss. Jag vågar inte ens kolla bakåt på grund av risken att jag i så fall går och lägger mig igen. Fan. Fyra timmar med lektioner framför mig. Första timmen är med retard-läraren som står och läser direkt ur boken. Och att jag har fått en jävla pubertetsfinne mittemellan ögonen gör inte den här morgonen bättre. Skjut mig.




Från i Söndags då jag va med Torgrim och Andrea på stan. Dom ska för övrigt till Florida nu över Påsk. Själv får jag stanna "hemma" i New York och begrava mig i studierna.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: walter

Torgrim verkar inte vara den lilla pojken

2011-04-20 @ 15:18:08
Postat av: Micke

hahah, neee han ar basketspelarN.

2011-04-20 @ 17:42:36
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0