Jag vill också



Det mest underhållande på hela Yankees matchen var när en kille som satt precis framför mig ställde sig upp och började skrika "Boston sucks! Boston sucks! Boston sucks!" samtidigt som han pekade på en annan snubbe som satt en bit bort. Allt fler hängde på och efter en minut eller nått så stod hela läktaren upp och skrek "Boston sucks!" i kör. Killen hade tydligen en Boston Red Sox(heter dom så?) keps på sig. Det tog inte lång tid innan polisen var där och plockade bort honom. Själv stod jag och asgarvade åt att han blev utslängd.

Och när lugnet hade lagt sig funderade jag på om jag själv skulle springa till närmaste souvenirbutik och köpa motståndarlagets tävlingsdress, så att jag också kunde få höra Yankee Stadium skrika åt mig och samtidigt hamna på storbildsskärmen. Det hade vart mäktigt, men jag sparar det till en annan gång.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Farsan

Läs mail och svara!

2011-04-29 @ 13:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0