Konsten att fucka up sitt GPA

Det finns många sätt att sänka sitt GPA(snittbetyg) på. Ett är att sitta vid facebook, vilket jag är expert på. Ett annat är att träna 3.5timmar samma dag som du ska skriva två uppsatser. Men det är sånt som händer ibland. Och just nu känns det som om mitt framlår får prioritet #1. Usch vad jag hatar att inte kunna kuta på riktigt. Och för varje workout jag missar så får jag bara mer och mer ångest över att jag tappar träning, tappar kondis och tappar snabbhet. Fan.

På tal om ingenting så har mina skor, som jag beställde för över en vecka sedan, inte kommit ännu. Så jag ringde till FedEx... tydligen hade jag inte skrivit någon fullständig adress, bara Riverdale, Bronx, NY. Bra jobbat! Verkligen. Smart kille...
Som tur är så är paketet i alla fall i Bronx, så jag får det nog imorgon. Förhoppningsvis.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0