När jag blir stor ska jag bo i Tribeca



Vi åkte ner till Tribeca idag på lower Manhattan och strosade runt mellan kvarteren. Vi kollade bla på huset som de bor i i Vänner, samt lägenheten som Carrie bor i i Sex and the City. Det var väl inget speciellt med det, men lite kul att kolla på ändå.

Annars så är det sjukt fint där nere. Så om någon har en lägenhet att ge bort som ligger i Tribeca så kan jag nog offra mig(frågan är om jag ens skulle ha råd men en månadshyra...) Det är som en liten sagovärld som man bara drömmer om att bo i. En dag när jag blir rik kanske jag kan skaffa en lägenhet där. Vem vet.

(och ikväll kommer jag göra det där som jag lovade mig själv att inte göra, för andra helgen i rad. Vart tog diciplinen vägen?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0