Tack så jävla mycket...

Jag fyller år verkar det som, enligt facebook i alla fall. Men det känns inte riktigt så, jag har fortfarande fyra lektioner att går på. Och jag har fotfarande ett religions prov imorgon, vilket jag inte har pluggat ett skit till. Jag känner på mig att det här kommer bli en underbar födelsedag... eller inte.

Skjut mig(som fröken Olsson skulle ha sagt.)

Hörs!



(jag köpte tre stycken Ben&Jerrys i present till mig själv igår, jag tröstäter för fulla muggar just nu, det får fanräknas som frukost.)


Kommentarer
Postat av: Mamma och Robert

GRATTIS!!!! Önskar mamma, Robert, Henrik, Bertil, Tyra,Flisan och Lille. Bilder på 80cm hög Bertil i manken får du se imorgon.



Grattis!

2011-04-07 @ 20:33:47
Postat av: fan nr 4

GRATTIS GRATTIS. Have a nice day

2011-04-07 @ 22:07:05
Postat av: Mary

hahahahha, snyggaste bilden ever. fan va cool du är.

2011-04-08 @ 00:23:37
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/
Postat av: micke

hahah skitcool, jag ar alltid cool ;)

2011-04-08 @ 03:50:46
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0