135km i timmen, typ.

Så starka beräknas vindarna vara när orkanen når NY. I tidningarna och på nyheterna är folk helt uppspela och beter sig som om jorden ska gå under. Men sen är det inte så mkt mer. Livet flyter på som vanligt här i storstaden. Vilket är helt ok för mig, det är ju ändå rätt onögigt att oroa sig för saker som man inte kan påverka. Själv är jag mest oroad över att jag inte vet vad jag ska ha för inställningar på kameran. Hittar inte mina kameraböcker, vafän har jag gjort av dem?, men jag får väl söka runt lite på nätet.

 

Ska ta en powenap sen äre dags för lite träning.

 

 

Hörs!


Kommentarer
Postat av: waldemar

jag kan ha dina böcker hemma... kaaaaaaanske hittade dem nyss när jag började packa för flytt...

2011-08-27 @ 13:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0