Sova. Äta. Träna.

Det är typ vad jag har gjort sen jag kom tillbaka. Kul liv. Imorgon har vi ingen eftermiddags träning, så då blir det väl till att hitta på något, typ åka downtown eller så. Sen så bygger de om vår idrottshall, lägger nya mondobanor och fixar till gymmet. Jag hoppas att det blir grymt. Jag börjar dock få lite abstinens för att mina muskler kommer ha tynat bort tills dess att gymmet är färdigrenoverat...

 

 

Ajja, ska iväg till "sjukgymnasterna" och fixa vaden nu innan det är dags för intervaller i VCP.

 

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fina du! =) Var gärna med i min tävling! Du kan vinna tre valfria Misa nagellack! :D http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment

2011-08-26 @ 01:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0