12.35 Good Night America, Good Morning Sweden!

Om exakt tolv timmar ska jag har nån telefonintervju med NCAA (dom hade tydligen inte tid med mig idag...), sedan är jag förhoppningsvis eligible, igen...

Om ni undrar varför jag inte sover så har jag spenderat kvällen med att plugga, igen... På något konstigt sätt så gillar jag det dock. Management är den tråkigaste kursen jag har, men ändå den mest intressanta. Läraren är nämligen en rullstosbunden gubbe som mummlar ut oförståliga fraser. Till och med infödingarna a(amerikanarna) har svårt att förstå/höra vad han säger. Men manager är helt klart något jag kan tänka mig att jobba som i framtiden. Helst för ett eget företag. Ajja, dags att sluta dagdrömma, jag ska bege mig till sängen och drömma lite på riktigt.

Morgondagens höjdpunkt är Siris mini-födelsedagsfirande = Marängswish. Way to go! Grattis förresten!


Go Jaspers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0