At the Drag Queen Bar...


Och jag som trodde att vi skulle göra miner...



Siri, jäntan på nedersta bilden (ej att förväxlas med mig själv) fyllde år i Tisdags. Så vi firade henne lite på ett ställe som heter Lips, med en massa transor. Maten var kass, notan var svindyr(65dollar.........) men underhållningen var helt ok. Vi hade kul, och det är väl det som räknas i slutändan.

Man blir lite misstänksam när man är på sånna där ställen (inte för att jag brukar hänga där...), jag menar, man blir ju lite osäker på vem som är kille och vem är tjej, när de kallar en kille för "her" när personen i fråga sägs ha en penis. Men vad vet jag, är det inte lika br att kalla dom för "det", vore det inte så mycket enklare då?

Efter middan drog vissa, däribland jag sjlälv, hem och vissa drog ut. Fan vad sugen jag var på att följa med dem ut. Men jag har något som sätter stopp. Ett munsår. Eller snarare en blåsa som inte har hunnit bli ett munsår ännu. Jag vil inte ens tänka på hur det kommer se ut om ett par dagar. Döda mig.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahaha!

2011-02-27 @ 10:07:16
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Toris

Munsår er ju turn-on, Micke!

2011-02-27 @ 23:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0