Bad times (square)

Mitt kontokort slutade funka när jag var på stan idag, ingen aning om varför dock. Men det är ju så grymt jäkla störande när man står där i kassan med en 20meter lång kö bakom sig och får upp ett stort jävla "DENIED" i nyllet efter att man har slagit in sin pinkod... VADÅ DENIED!!?? Pleas try again, it really should work... ELLER INTE! Pinsamt.  Eller är det bara jag som verkligen hatar det och känner för att krypa ur mitt eget skinn när det händer? Jag har ju pengar på kortet också, så det är ju inte problemet. Nu fick jag lämna det jag skulle köpa och bege mig hemåt igen, till The Bronx.

Kanske ger det ett försök igen imorgon, jag behöver verkligen ett par t-shirtar och lite träningskläder. Det kändes som om jag tog med mig hela jäkla huset när jag lämnade Sverige, men de enda jag har är typ 20st skjortor och inte så mycket mer.

Nu ska kolla lite Dexter sen sova,

Hörs!




Det har varit grymt dåligt väder idag också, som ni ser på bilden, det har regnat hela dagen och det har varit runt noll grader. Fifan för vintern. Det vart inte så många kort tagna heller, det är helt enkelt inte lika kul att fota när det är kasst väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0