Central Park

Till skillnad från igår så är vädret grymt bra idag. Visst, det är kallt, men det regnar inte, det är nästan inga moln på himlen och solen är framme. Grymt. Det betyder att vi drar in till Central Park nu på eftermiddagen. Jag ska bara in i duschen, fixa en lite quiz som jag har tills imorgon och sedan bär det av.

Sen så kollade jag upp det där med kontokortet som inte funkade igår, och det är ju proppat med pengar nu när CSN-bidraget har kommit, utlandsstudeter får ju hela summan på en och samma gång... så jag får se till att inte köpa slut på nu i början, jag ska ju klara mig på det(och det som återsår av min adlibris-lön) i fyra månader till.
Så jag kanske åker till Times Square och Lower Central Park för att köpa de där sakerna som jag inte fick med igår. Jag är fän i behov av lite träningskläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0