En selectamaskin ur funktion [X]

Det är kväll och jag har inte käkat allt för mkt vilket resulterar i att jag är fetinghungrig. Men pallar jag kuta ner till Broadway och köpa något? Nej. Men det finns ett litet selcta rum här nere i Horan Hall(mitt dorm, och inget annat). 

Jag tar med mig några slantar och beger mig ner, hungrig som jag är börjar jag mosa in mynt i maskinen... men fan vad segt det går när man har fem centare... jag testar tre åt gången, det passar precis... om jag bara hjälper till med lite muskelkraft... skjuter på lite extra... ELLER, NEJ!!! DOM FUCKING FASTNADE!!! OCH JAG FÅR INGET GODIS! FAN. Jag får helt enkelt nöja mig med tre glassar...

Förhoppningsvis stillar det magen tills dess att jag hinner somna. Om jag nu kan somna efter den här sockerkicken... Ajja, ska skyda mig i säng innan jag blir hungrig igen.

Måste bunkra upp lite bättre med ett lager käk här på rummet...

Hörs!


Tobbe, Malin, Siri och Jag. Yesterday, on our way to Lips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0