Höjdmeter

...är svårt att beskriva. Det måste upplevas. Jag blir fascierad av höga byggnader, groteska broar och enorma statyer. Det är tur att NY är fullproppat av dem. Det skulle vara grymt kul att rita något sånt själv, för att sedan få dem byggda på riktigt. Men min major är business, och jag tror att det kommer förbli så, och jag funderar på att ta en minor i Marketing eller Management. Det är min plan, för till fället.


Empire State Building *4



Träningen idag gick faktiskt riktigt bra. Bästa hittills sen baklåret fucka upp sig. 600-400-200(sp 10min)200-400-200meter. Tiderna var typ 1.30-58-26-27-58-28. Tror jag, är inte helt säker men det var typ sådär det såg ut, med 2min vila mellan loppen. Nu är dock min vad lite ur balans; stenhårda banor, odoserade kurvor och långpass på asfalt är kanske inte det mest optimala om man vill ha en fungerande vad. Men snart är det vår och snön, som för tillfället döljer hela parken samt löparbanorna, kommer vara smält. Det ska bli super att få kasta in vinterjackan under sängen(för det är ju där man förvarar allt man inte använder för tilllfället). Och förhoppningsvis kommer mina vader trivas lika bra som övriga jag trivs här i New York.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Fan nr 4

snygga bilder, du tar dig grabben !

2011-02-10 @ 23:03:20
Postat av: Gunilla

Himla bra kort!

2011-02-20 @ 22:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0