Jag skäms faktiskt lite granna...

Jag kommer hem från Boston, öppnar väskan, tar fram kameran och upptäcker att jag knappt har tagit en enda bild. Fan. Waste. Skit.

Mitt lopp gick skit det med. 4.18 på milen är mkt sämre än vad jag hade förväntat mig. Men jag sprang puckat. För puckat för att ens tala om hur puckat jag sprang. Jag få ta igen det på Fredag. Då ska jag tydligen springa en mile, 800m och kanske en staffettsträcka på det. Det kan bli saftigt värre. Men jag kommer fläska på på milen. Skitsamma om jag inte har några krafter kvar till de andra loppen... Ja, glömde jag säga att det är inte bara samma helg...? alla loppen ska averkas på samma dag, inom loppet av 5timmar. WAY TO GO! xD

Imorgon väntar Central Park. Vi, vet inte riktigt vilka, ska in och käka lite på ett chokladställe där de gör typ vanlig käk fast av choklad. Typ chokladpizza. Hur gott nu det låter. Ajja det kan nog bli bra. Jag ska ta med mig datorn in till stan och sätta mig på nått café och plugga efteråt. Något café där man kan sitta ganska så ostört. För jag har mycket att göra. För mycket.

Godnatt.

KUKEN. Nu gick brandlarmet också. kl tjugo i ett på natten. najs. jävligt najs.


01.45 Tillbaka på rummet efter en timme i kylan. Det är såna här nätter man drömmer om...




Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, skulle du vilja ge ett tips på din favoritlåt eller favoritband för det vore kul att hitta lite ny musik! :)

tipsa i senaste inlägget här: http://robinhoods.se/2011/february/problem-med-videoklipp.html#comment :)

2011-02-13 @ 17:19:44
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0