Klipp klipp

Jag var och klippte mig igår. På 5th ave @ 41street. Jag trodde att det skulle vara lite säkrare att klippa sig på något ställe som låg lite längre söderut än the Bronx... Men jag tror fan inte min 40minuters resa söderut hjälpte ett skit. Jag lyckades nämligen hitta ett riktigt freaktard till frisör ändå och jag ångrade att jag ens gick in där redan när jag hade satt mig i den där stolen... För in kommer en fet sliskig gubbe med bakåtkammat hår. På en skala 1-gay så var han definitivt gay. No doubt about it.

Jaja, jag är inte så taskigt att jag reser mig upp i det här laget, nejnej, jag sitter kvar och börjar skaka av rädsla, och det var fanemig befogat! För gissa vad!? HAN RAKADE AV MINA POLISONGER. Inte för att de var några jättesaker med vafan, han gjorde en jävla rakbana från ögat till örat. WTF liXåm! Men jag fick lite revenge när jag skulle betala... Han:"The tip isnt included." Jag: "To bad for you, old man." Sedan begav jag mig därifrån, besviken, några gram hår och två polisonger fattigare.


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

HHAHAHHHAHHA!!!

2011-02-21 @ 23:08:44
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Micke

käften! :P xD

2011-02-22 @ 00:30:27
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0