Palla pappersnissar. Palla byråkrati. Palla NCAA.

Min dag vart inte riktigt som planerat. Klockan kvart i tio ringde Manhattan Colleges Athletics Office och sa att jag måste komma dirr för att de har bokat om min telefonintervju med NCAA till klockan tio. Kul. Det tar ju mig hela 56sekuder att springa dit...

Intervjun gick bra. Den tog typ 10-15min. Själva problemet med min eligibilitygrej var tydligen att jag hade råkat kryssa i att jag har tävlat för ett amerikanske high school lag, vilket jag inte har. Samt att jag inte hade listat vilka klubbar jag ar tävlat för. Jag tror att jag måste ha glömt klickat på "save"-knappen eller nått. Yäyä, skitsamma. Sen fick jag skriva ner alla tävlingar jag har varit med i sedan 2008. Det tog mig två och en halv dyrbara timmar av mitt liv.

Nu är det bara att vänta på att NCAA snubarna ska ringa och säga att de är nöjda med informationen. Jag hoppas att dom gör det så snart som möjligt så jag slipper hålla på mer med det här. Jäkla byråkrati.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0