Streptokocker...

Streptokocker - det ar vad som lurar i min hals just nu. Fy i hellvete. Det som ar bra ar att det inte ar ett virus, utan bakterier, sa nu har jag fatt medecin som jag ska tugga pa i tio dagar.

Men jag kan nog kuta redan pa Fredag. Da ar det sista chansen for mig att kvala till IC4A, eller nan liknande bokstavskombo som makes no sence. Jag ska kuta 1000m pa 2.29.90 for att kvala. Det roliga ar att om jag klarar det, vilket jag borde gora om jag inte ar dodssjuk eller har brytit ett ben, sa kvalificerar jag mig aven till 800m loppet. Men kvaltiden pa 800m ar 1.54.90, vilket kanns aningen svarare an 1000meterstiden. Ajja, skitsamma, jag borde klara bada ratt latt.

Off to religion class,

Hors!


Kommentarer
Postat av: Mary

nej, e du sjuuuuuk.

2011-02-24 @ 00:51:19
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0