Time for some word-pooping

Religion prov coming up. Om 35 minuter. Nu hoppas jag pa att mitt "sista minuten plugg" verkligen sitter. Fran 20.00 igar tills 03.00 inatt och fran 10.00 imorse fram tills nu. Fan. Jag ar trott. Ska snart ga och fylla pa lite caffe och sedan bege mig mot "Special Resourse Center", om nu heter sa. Dar far retards och internationella studenter(jag undrar vilken grupp jag tillhor...) sitta och gora prov = provtiden ar langre. Jaja, det ar val bara att word-poopea(ordbajsa, amerikanarna fattade inte riktigt vad det var... dom kallar det tydligen bullshitting...) och hoppas pa att det haller.

Hors.



Urbandictionary's Defenition av;

Bullshitting:
1. When someone has no fucking clue what they are talking about, Yet insists on trying to get others to belive him/her.
2. Skilled Bullshitting will allow someone to write a full essay about nothing yet make it look as if they know what they are talking about and are answering the question.


I just hope I'm a damn good bullshitter...


Kommentarer
Postat av: Farsan

Såg att du kvalat dig vidare trots sjukdomar och elände. Grattis!

Gick det lika bra med relgionsprovet?

Jag har svårt att värdera 2,25 på 1000m, jämförbar 800m tid?

2011-02-26 @ 13:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0