Kill me, please

Jag har spenderat 5timmar i biblioteket. FEM TIMMAR. VadåKil "kill me", jag är ju fan redan död.

Jag köpte en kaffemug idag, en sån där termosmugg(bilden), för 20dollar. Är inte det lite dyrt? Jag trodde den kostade 9dollar eftersom alla andra, liknande, muggar kostade det... Ajja, skitsamma, nu är den invigd. Och med tanke på allt kaffe som jag kommer dricka den kommande veckan så kommer jag snart ha tjänat ihop de där dollarna bara genom att slippa köpa det i Dantes, MCs cafeteria, utan istället snylta från Lockes, restaurangen där vi käkar.

Ajja, klockan är kvart i ett och med tanke på att mitt pluggamarthon med fyra lektioner(=4h) i streck och sedan fem timmar med plugg startar klockan fem över nio imorgon så borde jag verkligen sova just nu. Eller ja, enbart pluggande blir det ju inte riktigt, jag ska träna och käka lite emellan mina pluggblock också.



Såhär kul var min seaste religionslektion...


...och såhär se raderna ut i biblioteket efter att man har pluggat i fem timmar i streck.

Mycket viktig information från min sida känner jag,

Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0