Konsten att tillbringa en Söndag i NYC


Brooklyn Bridge. Man(jag) vill ju bara mosa undan alla människor som ska springa ivägen när man tar kort. JAG VILL INTE ATT DU SKA STÅ MITT I MIN BILD!!! DU FÖRSÄMRAR DEN!!! DEN BLIR FUL! FATTARU???!!!  Nej men seriöst, det blir rätt drygt efter tionde(eller var det andra...) gången en och samma kines har ställt sig framför en med ett fem meter långt objektiv och täckt hela bilden.  




Snodde denna från Lisa


Lisa, en svensk som är här på besäk för att se hur skolan är. =)


Den här sista bilden är från Ground Zero, fd WTC. De ska bygga ett nytttorn där (man der det längst till vänster på reklam-banner på bilden...), inte alls lika högt som de två gamla, vilket är lite synd. Om jag hade bestämt hade jag man byggt två nya torn, båda högre än den där pinnen i Dubai.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Underbara bilder!

2011-03-01 @ 06:46:20
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Micke

Tackar =)

2011-03-01 @ 17:43:29
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0