Och hur ska det här gå till hade han tänkt då...

Jag har English Writing class imorgon... inget kostigt med det. Det konstiga är att vi ska ta med oss 15-20exempel på amerikanska slangord! Hur fan ska det ga till liksom? Jag kan ju knappt snacka engelska i vanliga fall. Visst kan jag slå upp hur många som helst i Urbandicionary.com, men hur trovärdigt ät det på en skala ett till tio? Max 1. Läraren rådde mig till att ta några slangord vi använder i Sverige istället, men hallå, vi snackar svenska i Sverige... HALLÅ. 
 
Nej, vi skiter i det här. Btw så har jag ett nytt headset nu, och en mp3, och ett par spikskor, och ett strykjärn, och en dator. Ganska så najs faktiskt, och att välja mellan engelska och svenska teckan var ju skitlätt, man kunde välja att installera den på svenska första gången man startade den, sen finns det en snabbgrej så att man kan byta tillbaka till amerikanskt när som. Eller spanskt om man käner för det. Perfekt. Feting snab är den också, kanske bara är jag som tycker det för att min förra dator är från 2006 eller nått sånt. hehehe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0