Sprickor som kan bli hål i fasaden..?

Just klar med morgonjoggen och frukosten. Första klassen börjar 4.40, dvs om 6.5h. Jag hade hellre haft den nu direkt på morgonen och sedan varit ledig hela dagen. Menmen, idag är en sån dag som det hade varit skitsamma ändå. Jag ska nämligen plugga. Ligger lite efter i både Marketing och Management, men det är bara läsning, så det ska jag nog hinna med idag.

Sen är det intervaller ikväll... vet inte riktigt om jag gillar det. Det känns ju bra nu, i baklåret alltså, men jag vågar fortfarande inte. Vågar inte springa för snabbt. Det kanske låter skitlöjligt men jag är livrädd för att min baksida ska brista på riktigt. Som tur är är det ganska långa intervaller = lägre pace än om de hade varit kortare. Men vilan, 5min, känns lite skrämmande lång...

...och ja jag vet att jag wajnar som en femårig liten flicka som just har tappat sin glass på marken, men det är sånt ni får stå ut med.
Det är något jag kanske borde sluta med, eller inte göra så ofta i alla fall, gnälla alltså.

Ajja, hörs!

Kommentarer
Postat av: Henik

Kan du logga in på msn och säga vad du heter på skype

2011-02-01 @ 17:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0