Vardelosa lektioner ar bland det varsta som finns...

Sitter i CIS labbet och surfar runt lite for tillfallet. Vara Lab-assignments ar skitenkla och jag hade ju redan gjort det innan, som homework, for det var det han sa att det var... Sa nu har jag inte gjort ett skit den senaste timmen, kanns ju ganska sa waste. Tank sa mycket jag kunde ha utrattat pa den har tiden... Jag kunde ha gatt och kopt en chipspase, eller tva. Sa varfor gjorde jag inte det da, kan man ju undra... Jo, for att jag ar en lat javla slacker. True story. inte for att det ar sa varts anstrangande att ga 100m och kopa en chipspase, men anda...

En lektion to go, sen ar det klart for idag. Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0