En flaska med piss kommer lastad!

VEM I HELLVETE HAR LAGT EN JÄVLA PISSFLASKA I MIN POSTLÅDA! VEM FAN VARE! SÄG VEM DET FUCKING VAR!

Ja, fy i hellvete, när jag stoppade ner handen i postlådan idag så fick jag upp något ganska så in i hellvete otrevligt; EN TVÅLITERS COCACOLAFLASKA MED PISS. Vem fan gör så lixåm? Vem fan har så stor blåsa!? :S Så jävla äckligt.

Jag kastade den i ren reflex ner i snön, men för tillfället står den placerad utanför ingången till huset, ifall någon är intresserad av att ha den så äre bara att hämta...

Först sprängde nån kukunge postlådan på nyår, och nu detta. VART SKA VÄRLDEN TA VÄGEN! Eller vart ska hända med postlådan härnäst?

Fyfan, ska fixa lite käk nu och senare bär det av till Vässe för lite träning.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

HAHAHAHAHAHAHH ÅÅÅÅH <3

2011-01-12 @ 15:57:27
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Fan nr 4

var glad för att inte flaskan låg i brevlådan när den sprängdes. det hade väl inte varit så kul att få ny kulör på fasaden. Förresten, har inte du också varit ung och busig ??

hälsn Fan nr 4

2011-01-12 @ 21:15:43
Postat av: Isabelle Röjerås

Haha låter verkligen inte trevligt,det finns ju väldigt många ''udda'' människor här i världen :P.

2011-01-12 @ 21:53:12
URL: http://haringen
Postat av: Micke

Fan nr 4; jo, men jag håller på och jobbar med min surgubbe-image här...

2011-01-13 @ 00:55:37
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0