Jag är stark nu.

Var till Västerås och kutade lite idag, det vart inga 7*1000m som jag hade tänkt mig. Istället sadlade jag om och bestämde mig för att kötta några fyrahundringar, närmare bestämt tio stycken på 63,4 i snitt med två minuter vila emellan varje lopp. Det kändes sjukt bra och jag hade nog kunnat pressat ner snittet en halvsekund till om jag bara hade trott lite mer på mig själv under de första intervallerna. De första fem låg alla inom 64sekunder, efter det så tröck jag på lite till och fick ner resterande på 63-61sekunder. Detta var i alla fall en förbättring med 2sekunder/lopp sedan förra gången jag körde detta passet, för typ 3-4veckor sedan.

Intressant läsning..? Kanske inte. Menmen.

Det är dags att proppa i sig lite käk, kolla lite närmare på några formulär som ska fyllas i samt fixa lite med ambassaden.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0