Nästa anhalt: Manhattan College, NYC.

Hej bloggen,

Jag mår så jävla bra just nu. Jag har blivit antagen till Manhattan College, Riverdale, New York City. Imorgon ska jag paya nån deposit till skolan, sen komme de skicka mitt I-20(bevis på att jag har kommit in på skolan). Detta kom lite som en chock, visst var jag ganska jätte säker på att jag skulle komma in, men jag trodde fan att det skulle ta typ minst två veckor till för att få allt klart. Men coachen har tydligen lyckats knåpa ihop allt ändå. Och vissa papper kunde man visst fixa med efter att man har blivit antagen, dessa har bara med själva tävlandet för skolan att göra, och inte antagningen till skolan, vilket jag trodde innan.

Ajja, det känns jävligt najs det här i alla fall, även om jag fortfarande har tusen formulär att fylla i innan jag kan sätta mig på flyget så är det viktigaste avklarat. Gött! Nu ska jag boka möte med ambassaden så att jag kan komma dit så fort som möjligt.
Och tack Mary för att du hjälpte mig med det där ambassad skiten, hade vart helt lost utan det! :D


Hörs!



Kommentarer
Postat av: walter

FAN VAD NAJS!!1!1!1!!!!!!!1!11!!!!!!1111!1!!!!!!

2011-01-03 @ 23:51:18
Postat av: Camilla Andersson

fan vad kuuuuul!

2011-01-04 @ 09:38:28
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0