New York

Da va man antligen framme i New York. Det ar bra, riktigt bra. De andra i laget verkar schysta och staden ar battre an vantat, aven om jag inte ens har varit nere pa stan annu.
.
Sen sa har ju min dator packat ihop totalt nu efter flygresan. Som tur ar sa ska jag ju kopa mig en ny, det jag inte har tankt pa dock ar att jag inte kommer kunna fa en med A A O... Kanske gar att losa pa natt satt, jag far val se.
.
Ajja, ikvall are fest, men jag ar fan redan helt jakla dod. DOD. Med tva prickar(ok det kommer bli jobbigt med en dator utan AAO...). Ska i alla fall dit och titta in, men jag tror nog att det blir laggdags tidigt... Klockan ar ju 20:00 har nu, men det kanns som om den ar typ mitt i natten, vilket den egentligen ar for mig. Javla skit.
.
Ajja hors!

Kommentarer
Postat av: Mary

Om du köper en dator kan man ställa in på inställningar att få ett svenskt tangentbord (eller vilket språk man nu vill ha). Alltså tangenbordet ser ut som ett amerikanskt men funkar som ett svenskt. Det kan man iaf på mac-datorer så de borde ju funka på alla!!!! eller? GOOD LUCK CHUCK!

2011-01-23 @ 04:06:15
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/
Postat av: Camilla Andersson

åååh fyfan vad kuuuul D:D:D:D

2011-01-23 @ 12:27:49
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0