Skitkamera




Min kamera och jag har inte varit kompisar de senaste veckorna. Det lilla avskummet beskär bilderna på något konstigt sätt. När man ska ta bilden och kollar på skärmen/i titthålet(sånt som alla systemkameror har) så ser jag bilden som jag vill ha den, men när jag har knäppt på avtryckaren och tagit bilden så är det inte samma bild som visades innan; på den tagna bilden så har några centimeter av nederkanten försvunnit samtidigt som den har flyttats uppåt ett par centimeter. Fan. Jag har försökt fixat det genom att formatera om kameran men det funkar inte. Och om jag lämnar in den nu så kommer jag inte hinna få tillbaka den innan jag åer till USA. Det suger ju pung. För kameran måste jag ju ha med till USA. -.-

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0