Snalla, sag att jag satt i fel klassrum!

Klockan ar tio over tolv och jag har lyckats beta av 3st klasser One more to go! Dock sa har jag varit pa fel lektion, tror jag i alla fall. De snackade om psykologi, och det sista jag vill lasa ar psykologi. Jag stod inte med pa klasslistan heller sa forhoppningsvis har jag bara skrivit fel rumsnummer och far ga till nagon annan lite mer intressant(lattare) klass pa Onsdag.
.
Annars sa har dagen gatt jakligt snabbt. Skont! Det kommer nog kannas annu lite battre nar jag har lite mer koll pa vilka klasser det ar jag laser. For just nu kanner jag mig aningen lost har pa Manhattan College.
.
Hors!

Kommentarer
Postat av: Fan nr 4

Kom igen Micke, du har ju landat och klarat allt så här långt. Vem hade gissat det för 1 år sedan. Nu håller jag tummarna för att det skall gå bra och att du övar upp din engelska lite mer dag för dag.

Kram från fan nr 4 (fancluben från löpet har tyvärr upplösts)

2011-01-24 @ 22:16:27
Postat av: Steffenelin

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2012-01-17 @ 11:56:50
URL: http://steffenelin.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0