Svidande drag.

Jag har suttit inne och gömt mig hela dagen. Pokerstars.com har återigen blivit min bäste vän. Det är ju lite trollbindande det där spelet. Beroendeframkallande. Poker alltså. Jag ligger 20dollar plus i alla fall efter att ha slutat fyra i en 180manna turnering, så jävla surt att vinnaren fick 110dollar medan jag fick nöja mig med 36, jävla skitspel! Det svider att vara så nära men ändå så jävla långt ifrån. xD Ajja, nu får det räcka med poker för idag, ska fixa lite käk och sedan bege mig till Västerås för att träna(SURPRISE!).

Jag måste bli lite flitigare på att använda kameran också. Det börjar ju bli lite trist att titta in här om det aldrig kommer nå bilder. hehehehehe


Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0