Mannen med makten.

Jag vaknade nyss ur en dröm, jag hade panik för att jag trodde att höll på att drunkna. Jag drömde att jag var under vatten och att jag inte kunde ta mig upp till ytan. Fan vad jag hatar att vakna kallsvettig och tro att jag håller på att dö. Inte för att det händer varje dag, men ändå.
Nu befann jag mig som tur var bara under ett hav av kuddar i fröken Anderssons sovrum, precis så som jag tuppade av någon gång mellan klockan tre och fyra inatt.
Jag vart aldrig nå riktigt feting full igår och jag tror att jag var bakfull runt klockan två inatt, om det nu ens går. Jag hade fetaste huvudvärken och jag ville bara lägga mig och dö, vilket jag iofs gjorde nån timme senare. Vi hade i alla fall trevligt här uppe på våning nio igår, eller är det våning tio? :S Skitsamma.
Nu mår jag som fisken i vattnet, eller kanske inte som fisken i Östersjön den kommer ju vara så gott som utdöd om ett par årtionden... vad nu det har med saken att göra.
Nu ska jag visa vem som bestämmer här hemma hos Milla, jag ska ta remotkontrollen från Waldemar och kolla på tour de ski, för den som bestämmer över TV:n är ju den som har makten i huset.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahahah!



det är våning nio..

2011-01-01 @ 14:07:40
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0