Vilket jakla fagelbo

Andra skoldagen har borta i donut och M&M landet(fan vad jag gillar att de serverar detta till frukost lunch och middag!) borjar om en timme. Engelska star pa schemat... ENGELSKA! Och det ar inte nan "Hej jag ar jatte kass pa engelska och behover lite extrahjalp"(vilket man kan tycka skulle vara passande for mig...), men nej, det ar engelska som i "Hej jag ar fran USA och ska lasa lite engelska pa College..." tror jag i alla fall... Hoppas inte.
.
Ikvall ska det bestallas lite skolbocker fran internet. Var tydligen mkt billigare sa an att ga till the book store som skolan har.
.
Sen ar det dethar med en ny dator. Jag tanke forst pa en Macbook air, sedan en Macbook pro men nu har jag fan andrat mig igen och gatt tilbaka till "macbook ar den mest oprisvarda datan man kan fa"-tanken. Sa jag har kollat in en Toshiba istallet. Det finns ju sa sjuk manga sa man kan ju inte valja heller.
.
Hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0