A piece of track


Jag var på Lärkan och körde ett banpass igår. Det gick asbra. Till och med näst sista intervallen; då fick jag ont i hälsenan. Jag tror det är en liten bristning, vilket suger penis. Om det är en bristning så betyder ju det att jag måste vila från löpningen ett par veckor. Fan vad waste. Och nu börjar jag bli lite småförkyld, doh!

Ajja, på lördag blire paintball, ganska så kul! =)

Hörs!



Jocke har en bit av Arosvallens bana med sig när han tävlar. Det här ska bli min följeslagare på tävlingarna i USA nästa vår.

Kommentarer
Postat av: Ansvarig Lärkan

VANDALISM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-14 @ 23:43:26
Postat av: Micke

Eftersom att den redan låg slängd i en grushög så tyckte jag inte att de va så farligt att ta med den (även om jag hade tagit med en kniv och karvat ur en bit nästa vecka, ifall jag inte hade hittat denna) xD

2011-07-15 @ 13:17:21
Postat av: Ansvarig Lärkan

U MAD BROH?

2011-07-15 @ 15:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0